Nog een paar daagjes! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisanne Nagtzaam - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisanne Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes!

Door: Lisanne Nagtzaam

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

10 Januari 2014 | Nederland, Roosendaal

Nog vier dagen te gaan, en dan ga ik voor een half jaar naar Korea! Ik hou deze blog bij voor alle vrienden en familie die willen weten wat ik zoal meemaak. Ik hoop toch zeker elke week een korte update te kunnen delen met iedereen.
Dinsdag 14 januari vertrek ik, en ik zal daar woensdag middag (15 januari) voor het eerst voet aan grond zetten. Ik heb er super veel zin in!
Tot de 15e!

  • 10 Januari 2014 - 20:10

    Marije:

    Nou zus....ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Natuurlijk gaan we je heel erg missen maar het is zeker een geweldig avontuur. Kus!!

  • 10 Januari 2014 - 21:19

    Janny:

    alvast een hele goede reis, en heel veel succes.

  • 13 Januari 2014 - 20:32

    Arina:

    He lief nichtje,
    Wil je nog heel veel succes wensen voor morgen. Spannend denk ik, maar o zo leuk en leerzaam denk ik.
    Ik zal je zeker volgen en af en toe iets van me laten horen. xx veel liefs Arina

  • 15 Januari 2014 - 09:04

    Mama:

    hoi schat,
    heel veel plezier en tot in juli, zal je natuurlijk volgen.
    love you xxxxxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 1820

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 24 Juli 2014

Op naar Korea!

Landen bezocht: